Výrobce
Akční zboží
BRIGHT STARTS  lehátko krokodýl
BRIGHT STARTS lehátko krokodýl
1 288,43 Kč 858,68 Kč
ks
DORIS Barevný kinetický písek s doplňky - 3kg
DORIS Barevný kinetický písek s doplňky - 3kg
643,80 Kč 544,63 Kč
ks
DORIS Velký plyšový medvěd - 130 cm
DORIS Velký plyšový medvěd - 130 cm
785,12 Kč 503,31 Kč
DORIS Velký plyšový medvěd - 150 cm
DORIS Velký plyšový medvěd - 150 cm
1 140,50 Kč 792,56 Kč
DORIS Velký plyšový medvěd - 180 cm
DORIS Velký plyšový medvěd - 180 cm
1 355,37 Kč 1 139,67 Kč
DORIS hrubý pěnový koberec pro nejmenší 150x180x1cm
DORIS hrubý pěnový koberec pro nejmenší 150x180x1cm
1 015,70 Kč 619,01 Kč
DORIS Pěnová podložka na podlahu - 200x180cm
DORIS Pěnová podložka na podlahu - 200x180cm
561,16 Kč 304,96 Kč
Reklamace a vrácení zboží

 

Zákazník může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu do 14 dnů.

Odstoupení od smlouvy je možné pouze v případě, když zboží nebylo používáno ani poškozeno a nenese jakékoli známky používání. Vracené zboží musí být originálně zabaleno.

Vrácení nebo výměna – zaručujeme Vám právo na vrácení zakoupeného zboží v termíně do 14 dnů od data obdržení zásilky.
Podmínkou vrácení zboží je jeho odeslání na naši adresu, bez jakýchkoli známek používání zboží i s fakturou a vyplněným formulářem odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku. Vracené zboží zákazníci odesílají na vlastní náklady.

Vrácení peněz za vracené zboží probíhá ve lhůtě do 14 dnů od data obdržení zásilky, pouze na uvedené číslo bankovního účtu. Obchod nepřijímá zásilky na dobírku.

Po odeslání zboží nám prosím tuto informaci sdělte na naši emailovou adresu.

Formulář pro vrácení zboží (odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku) vám zašleme v emailu.

 

Zásilky přijímáme výhradně na adrese:

 

Login Internationale s. r .o.

P. O. Box 121

737 01, Český Těšín

 

 

Reklamace – všechno zboží nacházející se v nabídce obchodu je nové a je na něj záruka 2 roky na ukryté výrobní vady. Reklamace budou vyřizovány podle Občanského zákoníku, neboli v termíně do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Pokud najdete na zboží ukrytou výrobní vadu, zkontaktujte se s námi, abychom mohli stanovit další postup.

Reklamace týkající se mechanického poškození, které vzniklo během transportu budou vyřizovány pouze na základě protokolu o škodách sepsaného s doručitelem.

Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození zboží.

Reklamační protokol Vám pošleme emailem.

 

Reklamované zboží i s vyplněným reklamačním formulářem zasílejte výhradně na adresu:

Login Internationale s. r. o.

P. O. Box 121

737 01, Český Těšín

 

Košík

výrobků:: 0

hodnota:: 0,00 Kč

přejít do košíku

up
Shop is in view mode
View full version of the site
Sklep internetowy Shoper.pl